.

18 października 2010

Zielnik Nr. 5



Druga seria zielników, sztuk 4.
Pokażę Wam pierwszy, pozostałych już nie.
Nie mam zdjęć(nie zrobiłam), bo za szybko się działo wszystko.
Zielniki, były prawie identyczne jak te, z poprzedniej serii,
kolorystycznie, bo ciągle te same papiery, i może tylko troszkę, układem papierów się różniły.
Tak więc, zielnikom(chyba) dziękujemy, a już niebawem, zacznę Was męczyć, okładkami na terminarze :)
Zanim jednak to nastąpi, mam już pierwszą, maleńką serię, kartek świątecznych, ale o tym, następnym razem.
Miłego dnia Wam życzę:)
My chorujemy:(

4 komentarze:

  1. Świetny zielnik,bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam i zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też choruję :*( a zielnik cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. super bardzo mi się podobaa pomysł.. muszę córce do szkoły zrobić:)...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...