.

22 października 2010

Kartki Świąteczne 2010r.

Pierwsze już powstały, z pięknego papieru autorstwa Sasilli, które można nabyć w
Galerii Papieru.

Otrzymałam paczkę, z tymi papierami, i miałam wrażenie, że są dla mnie za ciemne, lecz już za moment, moje zdanie na ten temat, całkowicie uległo zmianie.

Wykonałam kilka wzorów kartek, z jednego zestawu, na potrzeby edukacyjne.

13 października 2010 bowiem, miałam okazję poprowadzić pierwsze mini warsztaty, w Szkole Podstawowej, z uczniami klasy IV.

Dzieciaki były zachwycone, taką formą pracy, bardzo chętnie i pilnie pracowały, wszystkie bez wyjątku. Chłopcy niczym nie ustępowali, dziewczynką w kreatywności, byłam na prawdę mile zaskoczona.

Takie zajęcia, prowadziłam po raz pierwszy, i mimo stresu jaki mi towarzyszył, zanim dotarłam do szkoły, udały się fantastycznie.

Prawdopodobnie, jest szansa, na kolejne zajęcia, a może nawet coś jeszcze, ale o tym na razie cicho sza, by nie zapeszać. Wrażenie - Bezcenne.

Jedyny minus to tylko to, że zapomniałam, z tego wszystkiego aparatu, i nie mam zdjęć, ale następnym razem, nie popełnię tego błędu.

Taką twórczość, młodych ludzi, koniecznie trzeba uwiecznić.

Tak natomiast, prezentuje się, pierwsza kartka.






3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, piękna. Proszę o następne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna... dziś mam zamiar pobawić się papierem, więc chyba potrenuję takie sładanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma nic piękniejszego, niż uczyć dzieci tego, co się kocha, co jest Twoją pasją. Wtedy stare chińskie przekleństwo "obyś cudze dzieci uczył" staje się najlepszym życzeniem, bo dzieci od takiego zapasjonowanego nauczyciela chcą się uczyć i daje to piękne efekty. Gratuluję!
    Karteczka przecudnej urody.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...