.

16 października 2010

Losowanie Candy

Chwila na popołudniową kawkę, może ktoś się przyłączy?
Rak, tak wiem, dzisiaj losowanie Candy.
Zatem zaczynajmy.
Nie mam pomocnika do losowania, zostałam dzisiaj sama w domu.
Nie ma więc miseczki z losami.
Mam natomiast, małą zajawkę, całej tej niespodzianki, która czeka cierpliwie na odbiorcę.


Szczęśliwym odbiorcą, jest osoba, która z racji mojego lenistwa(wybaczcie), i braku czasu na miseczki, losy i tym podobne, wylosowała maszyna losująca.

True Random Number Generator


Komentarz 41
viva pisze...

ustawiam się w kolejce do niespodzianki :-)
info już u mnie na blogu :-)

5 października 2010 09:35

Viwa serdecznie Gratuluję :*
Proszę o kontakt mailowy, pod adresem: ma.marsza@gmail.com
Dziękuję Wam serdeczni, za zabawę.
Kolejne Candy już niebawem, a dzisiaj życzę Wam miłego popołudnia;*


6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...