.

7 stycznia 2010

Kolejny rok

Już za nami. Nowy czas zacząć.
Na dobry początek, przywitam Was słowami Phila Bosmanasa.

Każdego dnia zaczynaj życie od nowa!
Życie znowu wstępuje w Ciebie, gdy się dziwisz,
że każdego poranka pojawia się światło.
Jesteś szczęśliwy,
ponieważ Twoje oczy widzą,
Twoje dłonie czują, a Twoje serce bije.
...
Przyjmij, co Ci ten dzień przyniesie:
światło,
powietrze i życie,
uśmiech,
płacz i zabawę.
Cały cud tego dnia.

Przeczytałam właśnie te życzenia u Aliny Anny, którą miałam przyjemność, w zeszłym roku poznać osobiście.
Tak też pozwalam sobie przesłać Wam takie same życzenia jak Alinka.
Są piękne i mają to coś w sobie. To coś, czego ciągle szukamy, za czym gonimy, czego nam brak.
Zastanawiam się czasami, dlaczego zawsze, wszystko szybko, szybko, szybko?
Tak też bardzo szybko i niepostrzeżenie minął mi rok 2009.
Cieszę się z tego, był to rok trudny dla mnie, ale czas iść dalej.
Czasami tylko się zatrzymać, na chwilkę, byle nie za często.
To takie moje, przemyślenia noworoczne. Postanowień wyjątkowo w tym roku nie mam.
Wam dziękuję, że mogłam Was poznać, i że Jesteście.

2 komentarze:

  1. Dodam tylko niech się toczy, kręci... dobrze i zdrowo :)
    powoli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marszo:-)
    Wszystkiego dobrego, oby ten rok przyniósł Ci szczęście, spokój i... duużo weny (a co za tym idzie - mnóstwo pięknych prac, którymi się będę mogła zachwycać :-))
    Buziaki!
    Kulka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...