.

11 stycznia 2010

Candy

Candy tu Candy tam, na zagranicznych blogach, jest ich mnóstwo.
Nasze Polskie blogi niczym nie ustępują.
Osobiście nie lubię słodyczy, tych prawdziwych.
Blogowe uwielbiam, choć rzadko się kuszę.
Przyczyną nie jest fakt, że i tak już moja szafa pęka w szwach,
lecz chyba to że u mnie nigdy Cukierasów nie było?
Tak też więc, postanowiłam się poprawić, by z czystym sumieniem, polować na inne pyszności(kiedyś, gdzieś);)
Miało być: coś zrobionego, coś scrapowego, oraz coś niewidzialnego.
Postanowiłam jednak rozbić to na trzy części i dziś mam dla Was, coś zrobionego.
Zasady są bardzo proste.
Wystarczy wpisać komentarz, wyrażając chęć posiadania, tego oto kompletu.
Jest to segregator A4, oraz Terminarz na rok 2010.
Segregator i Terminarz ubrane są w moje okładki, których chyba nigdy nie przestanę szyć, mimo że już kilka razy zapowiadałam że to ostatnia;)

Zabawa trwa do 17 stycznia 2010 roku godzina 23.55
Ogłoszenie wyników w poniedziałek 18 stycznia.

Serdecznie Zapraszam

92 komentarze:

  1. To ja się zapisuje - twoje "szyte" drobiazgi sa powalające!

    I przyznam ze sama mam wyrzuty ze nie mam czasu cos na Candy uszykowac:)
    Ale sie poprawię!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o :) to ja się zgłaszam :)
    jakie owocowe to candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie wierzę, że można posiadać "oryginalną marszę" :D
    koniecznie wpraszam się na listę :)
    informacja na pasku bocznym; mam nadzieję, ze się nie pogniewasz, bo pożyczam również zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet!
    Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite, ja lubię konkursy więc i tym nie pogardzę ;) Bo to w sumie taki konkurs, nie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj to ja bym tez chciała i zapraszam na candy do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to się skuszę... a nóż mi się uda... tak strasznie przydał by mi się terminarz zresztą segregator też...

    OdpowiedzUsuń
  8. piszę się na te owocowe pyszności

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są przepiękne, a szyte okładki przez Ciebie to mistrzostwo!!!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli powiem, że przyglądam się od jakiegoś czasu twoim kalendarzom, notesom i segregatorom z prawdziwym uwielbieniem, to nic a nic nie przesadzę!! Dlatego oczywiście spieszę się zapisać - nigdy niczego nie wygrywam, ale też i nie tracę w żadnej życiowej sytuacji nadziei :) Ot taka niepoprawna optymistka :) A nawet jeśli mi się nie uda stać szczęśliwą posiadaczką tego powalającego zestawu, to przynajmniej będziesz wiedziała, jak bardzo podoba mi się to, co robisz :) Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak ja kocham te Wasze candy:D A jak jeszcze można wygrać takie cudowności.. To już całkiem:D

    Piszę się oczywiście bez gadania:LD

    Pozdrawiam Joasia:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie oprę się tym słodkościom:) komplet jest absolutnie odjechany!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się zapisuję, na te cukieraski;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach!! Segregator wspaniały! A i terminarz również, i bardzo by mi się przydał takowy, wszak już Rok 2010 leci, a ja jeszcze nic takiego nie posiadam... Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze podziwiałam Twoje szyte okładki! A teraz taka okazja!!! Jak tu nie skorzystać?
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Istne rarytasy! Ustawiam się po nie w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudeńka,a poniewaz nie mam terminarza na ten rok postanowiłam sie skusic i spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe candy z radością się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze, jak i pozostale prace, okładki same w sobie sa bardzo funkcjonalne, raz udalo mi sie takowa zrobic, ale oczywiscie nie odbiore sobie przyjemnosci i mozliwosci z macania prac takiej artystki jak Ty :-> [http://ajgacia.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne i oczywiście staję z radością w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako szczesliwa posiadaczka kilku juz skarbow wykonanych Twoimi raczkami bezczelnie zapisuje sie na to soczyste candy wszystkimi czlonkami;)! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja się połaszę na takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jabłka to moje ulubione owoce, więc zestaw jak dla mnie idealny :)
    Pozdrawiam




    http://www.artyasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy rozdajesz.

    chętnie się zapisuję.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się u Ciebie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny komplecik, niniejszym ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się zapisuję koniecznie! Takiej okazji nie mogę przegapić, bo Twoje twory przyprawiają o ślinotok i lekkie wariactwo przed monitorem ;P Śliczny komplet.

    www.artymyczki.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Och jakie słodkie candy...piszę się koniecznie :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. No, w końcu mogę wziąć udział w jakimś candy.A jeszcze u Ciebie... mmmm... dopisz i mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. It's awesome candy! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. I posted your candy on my sidebar, I'm a follower. http://gavkichavkiscrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ło rany ale się obśliniłam ;p
    ohh ależ mi się od dawien dawna taki kalendarzyk marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne candy i świetnie, że to coś zrobionego przez Ciebie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne... szkoda byłoby sie nie ustawic w kolejce... chociazby po to zeby sobie popodziwiac i poogladac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Superowy ten zestaw może tym razem się uda :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chcę, ja chcę! Dla zabieganej studentki taki zestaw jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie przygarnę ten śliczny komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja też! zgłaszam się! candy mega apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny jest ten zestaw, a skoro można go wygrać to i ja się ustawiam do kolejki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że mój komenatarz wyraża moją "bardzo" ochotę na posiadanie owego kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jaki piękny!!! Zobaczymy jak to z moim szczęściem jest:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią przygarnęłabym te cudności;-)
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie kolorowe okładki,aż trudno im się oprzeć ,więc się dopisuję

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygrać coś u Ciebie i mieć coś co stworzyła Marsza-bezcenne...
    Bardzo bym chciała wygrać, chociaż widzę niemałą kolejeczkę.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cudne! Wszystko, co zostanie zapisane w takim terminarzu na pewno się udaje :)
    pozdrawiam,
    www.cichy-kacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie posiadam bloga :) ale nie
    raz stanie tutaj moja noga
    e-mail wara2poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też chce takie fajne słodkości:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam uwielbiam takie przedmioty z dusza i chetnie sprobuje szczescia pozdrawiam:)
    pyza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zestawik :) oczywiście jestem chętna przygarnąć takie cuda :) Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Również się zgłaszaaam ;)
    I pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejka robi się coraz dłuższa, szanse coraz mniejsze, ale warto spróbować:)Po takie skarby...:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też spróbuje bo nie mogę sie temu oprzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. To był długi lot w dół, ale musiałam! Nie mogę się oprzeć tym cudom!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak miło, więc spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  54. to bardziej jabłuszkowe cukierasy są :)
    http://kyiio.blogspot.com/2010/01/61-wysyp-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również nie lubię słodyczy - oczywiście poza tymi blogowymi :)
    Pozdrawiam

    www.cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja poproszę:)
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudny komplecik!!!:)
    Chętnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja również!
    Strasznie apetyczne te candy:P

    OdpowiedzUsuń
  59. tyle tu chętnych ze nie mam zadnych szans..ale co mi tam sprobować mogę..od dawana podziwiam Twoje prace i fajnie byłoby pomacać na zywo chociaż jedną;)

    OdpowiedzUsuń
  60. och takie cudne cukierki że nie sposób się nie skusić!!

    a info o candy tutaj :

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale to śliczne... jeee bardzo bym chciała posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. No MUSZĘ, MUSZĘ ustawić się w kolejce !!! Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. marze o tym kalendarzu!!!! w tak pieknej okladce!! ;o zapisuje sie na candy, info dodaje na bloga :):)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo chętnie postoję w kolejce po te słodkości. A tak przy okazji-Twoj blog jest pierwszym na jaki trafiłam gdy zaczęłam interesować się scrapbookingiem ;))
    pozdrawiam
    zuziucha

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudny zestaw!
    Udało mi się zdążyć, więc przynajmniej postoję sobie w kolejce, a co tam;-)
    Bardzo cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. ustawiam się w kolejce po słodkości , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. ...więc, ja również ustawię się w kolejce, pozdrawiam milunio...papa

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczny komplet! I ja się ustawię w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  69. To i ja się ustawię i spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  70. cudny jabłkowy kalendarz! dołączam do zabawy i pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie stanę w kolejce i zapraszam do siebie www.pogodzinach7.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. AAAaaaa! Też się ustawiam w kolejkę, a długa niestety, a ja jeszcze nic w życiu nie wygrałam... Ale cóż spróbować muszę :)

    pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń
  73. podłączam się już dziś - jutro pojawi się link do Cię.

    OdpowiedzUsuń
  74. również nie przepadam za candy jedzeniowym, ale Twoje cukiereczki są wyśmienite! i wspaniały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  75. To się też dopisuję, jeszcze nigdy nic nie wygrałam ale może teraz szczęście mi dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale spora kolejka sie ustawila!!
    Nie dziwie sie cuda mozna wygrac!
    Ja tez sie na sam koniuszek ustawiam
    Pozdrawiam
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczny komplecik!!!!! Bardzo chciałabym mieć go w posiadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jakie śliczne, też bym chciała tak umieć...
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. ekstra zestawik!
    też jestem chetna
    olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Czy ja się jeszcze mogę załapać...?

    Milutko tu i zapraszam do siebie!

    www.magdalenaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Ooo jeszcze zdążyłam - niech ostatni będą pierwszymi:) pozdro i zapraszam na edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczności! Mam nadzieję, że zdążyłąm się zapisać :-)

    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  83. I jeszcze ja! Ufff mam nadzieje, że zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. No to ja też się ustawiam po te słodkości ;)
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  85. Chyba będę ostatnia :) mam nadzieję że jeszcze sie łapie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...