.

10 września 2008

Fioletowy kolor.

Krąży ostatnio za mną wszędzie!
Fioletowe pudełko jakie zrobiłam dla Pani Małgorzaty Stępień “Fotografia”
Fioletowy będzie pokój dla Aleksandry(Fioletowo pomarańczowy).
Fioletowe Papiery z pięknej kolekcji: My Mind's eye
Musiałam po prostu musiałam je kupić!
Do kupienia w: Scrap Art.
Fioletowe ćwieki, kwiatki, wstążki;)
Wszystko ostatnio na fioletowo;)

Fioletowe pudełko.




Jako bonus Konik którego Małgorzata odwiedzałaby codziennie.
Już nie fioletowy;)


Dziękuję że Jesteście;)

16 komentarzy:

  1. yeah! its much better,

    OdpowiedzUsuń
  2. im your favorite reader here!

    OdpowiedzUsuń
  3. ok. I found an information here that i want to look for.

    OdpowiedzUsuń
  4. im here because of few cents for you. just dropping by.

    OdpowiedzUsuń
  5. no, nareszcie coś się pojawiło :) pudełko super :) ale pokoju fioletowo-pomarańczowego to ja sobie jakoś wyobrazić nie mogę... Ale może jak będzie gotowy jakaś fotka się pojawi, cobym w niewiedzy nie żyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, very special, i like it.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne fiolety i cudne pudełeczko,jak miło znów podziwiać twoje prace,dwno nic nie wstawiałaś,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale Ci się tej miłości do fioletu nie dziwię :P
    pudełko przecudne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne pudełko, też lubię fiolet :)
    Uwaga techniczna: pokÓj, dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Wam Bardzo;)
    Kamilko ja już Fioletowo pomarańczowy (pastelowe kolory)pokój na własne oczy widziałam.
    Wygląda świetnie i Ola taki chce!
    Jutro wstawię zdjęcia(gruzy) obecnego stanu naszego domu. Po remoncie wstawię już gotowe pokoje;) !
    Tores Dziękuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ty mnie tymi pudełkami zabijasz normalnie. piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i w końcu :) :) Śliczne pudełeczko!!! A fioletowy to bardzo ładny kolor ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj smakowite pudełko i na dodatek fioletowe :)))
    I wcale się nie dziwię, że córka chce codziennie odwiedzać konika ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...