.

19 września 2008

Baby Girl & Boy


10 komentarzy:

  1. świetne sa te pudełeczka ! :) rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oba,choc ten błękitny bardziej mi w oko wpadł:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne pudełka! I podziwiam zacięcia! Trzeb miec cierpliwośc, żeby tyle pudełek zrobic!!!!!! Bardzo mi sie wszystkie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mi się marzy takie pudełeczko ojojojoj

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczka ślicznościowe!!!!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę patrzeć i patrzeć na te Twoje pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh te Twoje pudełka :)
    jakie to wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  8. tak informacyjnie wpadłam... coby napisać że mam Cię na oku.. a nawet na dwóch ;D

    cmokss

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, dopracowane-piekne!!pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...