.

22 grudnia 2009

Tydzień w ILS - dzień piąty

Kiedy Nulka zaprosiła mnie na gościnny występ do ILS, ucieszyłam się bardzo. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie.
Zaszczyt to dla mnie ogromny, a co za tym się kryło kilka dni większej
aktywności scrapowej.
Taka mobilizacja, jest mi czasem potrzebna.
Wiedziałam co zrobię dla ILS, nie wiedziałam tylko z jakich papierów.
Przyszła paczka z papierami, w tym momencie stało się wszystko jasne.
Kolekcja Śnieżna Rae, musiała zostać przeznaczona na kalendarz.
Tak tak wiadomo jak Marsza to kalendarze.
Tym razem jednak nie Terminarz lecz Kalendarz Adwentowy.
Po nowym roku, jeśli będzie zainteresowanie, zrobię szybki kurs na taki kalendarz.
W tym roku już nie, lecz w przyszłym może się komuś przyda.







10 komentarzy:

  1. O kuurczę...
    Jakie to piękne! o.O
    Buzi nadal zamknąć nie mogę...

    I gratuluję Ci baardzo tego tygodnia! :):)
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam....proszę o sole trzeźwiące!!!
    Marsza to jest obłędne, czyściutkie, rewelacyjne...ahhhhh.
    Ślinię się jak bokser.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity kalendarz, zapisuję się w kolejce po kursik!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kalendarz! Czekam na kursik. Może w przyszłym roku zrobię coś w ten deseń. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny ten kalendarz i juz niecierpliwie czekam na kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzostwo! Kursik mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wiele cierpliwości i pracy, aby inwestować, aby takie piękno, tylko bez słów! excellent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mariola jesteś czarodziejką - ten kalendarz adwentowy jest przepiękny, jestem pod wielkim wrażeniem, koniecznie zrób kurs krok po kroku jak stworzyć takie cudo

    pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest niesamowity - piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kurs na taki kalendarz adwentowy widziałam na zagranicznej stronie: http://www.bubblyfunk.co.uk/tracie-hudson-christmas-advent-a-39.html
    kurs z bubblyfunk ma datę z roku 2007, a Pani tutaj napisała jakby to jej własny pomysł był...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...