.

18 stycznia 2009

Stampin UP

W odpowiedzi na kilka wiadomości E-mail.
Które od Was dostałam, a które dotyczą Stempli użytych w ostatnich dwóch kartkach.
Odpowiem tutaj, ponieważ moje poczty ostatnio coś często szwankują i nie mogę wysłać odpowiedzi mailem.
Bardzo się cieszę że Wam się podobają te kartki i że nawet forma drugiej jest Inspiracją dla kogoś.
Będzie mi miło jeśli takie będą powstawać. Nie mam nic przeciwko temu;)
Stemple jakich użyłam mam już jakiś czas. Dłuższy czas leżały zanim zaczęłam je używać;)
Chyba u większości z Nas wszystko musi odleżeć zanim tego użyjemy? Prawda?
Jest to maleńki zestaw składający się z 1 większego stempla gumowego na drewienku, i 3 maleńkich z napisami.
Są to Stemple z serii Stampin UP – Upsy Daisy
Tak wyglądają na E-bay, tam tez je kupiłam.
Zdjęcie też zapożyczone z E-bay.


Jeszcze raz Wam Dziękuje za tyle Serdecznych słów.

6 komentarzy:

  1. Nie mam tych stempli, więc pozostaje mi cieszyć oczy Twoimi pięknymi kartkami z ich udziałem Marszo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki stworzyłaś boskie, stemple co prawda pomogły trochę, ale tylko trochę - ściski :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stemple naprawde fajne, ale pomysl z nimi na karteczki Twoj, wiec cala zasluga w tym Twoja, ze zachwycaja oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mnie zachwyciły te kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej... przez studniówkę zostałam na chwilę wyjęta z życia internetowego ;) Tyle zaległości, więc skomentuję zbiorowo :) PIĘKNE KARTKI :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...