.

6 listopada 2008

Wiem wiem...

Lenię się ostatnio niemożliwie;) 
Jakiś czas temu do zabawy wywołała mnie Gabcia.
Dziś po raz drugi wywołana zostałam do odpowiedzi przez Kamilcię.

1.O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Wieczory to moja ulubiona pora na czytanie.

2.Gdzie czytasz?
Ulubionym miejscem do czytania jest mój osobisty fotel bujany.

3.Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Nie czytam w łóżku. Jestem wielkim śpiochem i zasypiam jak tylko położę się do łóżka.

4.Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Powieści są moją ulubioną dziedziną. Lecz nie oznacza to że nie czytam innych.

5.Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Duma i uprzedzenie – Jane Austen.

6.Co czytałaś ostatnio?
Dom nad rozlewiskiem- Małgorzata Kalicińska.


7.Co czytasz aktualnie?
Alchemik – Paulo Coelho.

8.Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Zakładki zdecydowanie zakładki. Przeważnie takie które dostaje się w Księgarni jako gratisy;)


9.Co sądzisz o książkach do słuchania?
Moje dziewczynki są tak krzykliwe i hałaśliwe że jest to chyba teraz nie możliwe.


10.Co sądzisz o e-bookach?
Nie lubię ich.


 Do zabawy zapraszam : Agnieszkę oraz Kasię


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...