.

14 listopada 2008

Niespodzianka

Kreatywny Blog(ostatnio to różnie u mnie bywa z tą Kreatywnością).
Takową niespodziankę otrzymałam tym razem od Gabci!
Iwonko bardzo dziękuję!!!
Dbasz ostatnimi czasy aby mój Blog nie wisiał odłogiem;)
Cieszy mnie to bardzo;)
Drugą osobą która obdarowała mój blog tą samą Nagrodą jest Zielona!
Zielona to taki mój dobry Forumowy duszek;)
Dziękuje Marleno;)

Oto Nagroda!

Zasad nie wstawiam! Choć lubię takie zabawy, tym razem nie zapodam kolejnych Blogów!
Po pierwsze mój Blog szwankuje i nie pozwala mi na nic innego jak tylko pisanie i wstawienie zdjęć(to drugie nie zawsze).
Po drugie ostatnio kiedy wytypowałam siedem Blogów miałam straszne wyrzuty sumienia.
Można tylko kilka blogów wytypować. Natomiast Ja uzależniona jestem od Czytnika i codziennie rano zaczynam dzień z kawą, oraz “Czytnikiem Google” by zobaczyć nowe wpisy Blogowe.
Dla mnie każdy Blog oraz jego właściciel(ka) jest Kreatywna!
Nie gniewajcie się że przerywam tą Zabawę!
Lecz ja nie potrafię ponownie wybrać kilka blogów, aby je wyróżnić!
Mam takowych dużo dużo więcej!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...