.

30 sierpnia 2009

Kartka Kopertówka

Powstała podczas pierwszego podejścia do prac scrapowych, po długim lenistwie!
Szafy przyjadą za dwa tygodnie;( Dalej więc wszystko tkwi w kartonach.
Coś jednak musiałam zrobić , tylko co?
Tak też natknęłam się na krótki kursik Mirabel – KLIK, lecz jakże przydatny!
Oraz na taki Filmik na You Tube – KLIK na kartkę kopertówkę.
Szybko łatwo i przyjemnie z papieru ozdobnego 30x30 można stworzyć ciekawą kartkę! Polecam!
Po raz pierwszy mogłam użyć pięknego różowego ćwieka, oraz śliczny papier z kolekcji K & Company – Madeline. Zakupione u Endiego w Scrap.com.pl
Listki wykonane według kursu Agnieszki i tym sposobem mam moją interpretację kartki na: Wyzwanie 31 „Listkowe” na Blogu Polki Scrapują. Was też Serdecznie zapraszam;*
Kartka po złożeniu ma wymiary 12x14.



Do kartki rozrysowałam sobie schemat na przyszłość, bo to pierwsza lecz nie ostatnia taka kartka u mnie!
Tak to wygląda, może komuś się przyda. Sam filmik tez jest przejrzysty, a praca idzie szybko i przyjemnie nad tego typu kartką!
Więc jeszcze raz Polecam!


Pozdrawiam Was Serdecznie;)

8 komentarzy:

  1. Superowa kartka!! Dziękuję za schemat w cm, na pewno skorzystam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka i w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory soczyste...ciekawa kartka, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna ta karteczka, dziękuję za schemacik, na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ten sam zestw na bloga mamy ;)
    urocza kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. This is beautiful! Your work is awesome! hugs!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...