.

6 lutego 2008

Mój pierwszy raz, czyli Decoupage



Postanowiłam sprawdzić się w tej dziedzinie. To jest pierwsza moja praca!
Żadna rewelacja widać i ja to wiem, lecz należy próbować prawda?
Szkatułka wiele przeszła a ja razem z nią;)
Chyba z trzy razy zmieniałam motyw szlifowałam i co tylko się dało;)
Deoupage bardzo mi się podoba i nie rezygnuję z niego!
Już zaczynam następną prace.
Jedynym problemem tutaj dla mnie jest cieniowanie domalowywanie itp.
Mam nadzieje, że z czasem będzie lepiej szło.

12 komentarzy:

  1. dla mnie decu to magia;)
    ślicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie mogę, to ma być pierwsza praca???
    Dobrze, że moich początków nie widziałaś...pomyliłam lakier jednoskładnikowy z dwuskładnikowym i wyszło pstro!
    A u Ciebie widzę, ładne, małe cacuszko, klimatyczne bardzo :)
    Jak masz takie początki to co będzie potem ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze wyszła !! a jak na pierwszy raz to już w ogole :) a cieniowań i podmalunków się nauczysz, spokojna głowa - tylko ćwiczyć trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci zazdroszcę...nawet nie wiesz jak bardzo....mmmm dla mnie to też MAGIA.... a tak bardzo chciałbym sie nauczyć. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fiu fiu Mariola nie bądź taka skromna !!! - jak na pierwszy raz wyszło doskonale. Bardzo mi się podoba, a ćwiczenie jak wiadomo czyni mistrza, więc z każdym kolejnym przedmiotem będzie lepiej - zobaczysz !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na pierwszy raz to medal ci się należy...strasznie mi się podoba...ja przez rok takiego decu nie zrobiłam...zazdroszczowuje

    OdpowiedzUsuń
  7. brawo! piękne decu :) rób jak najwięcej i zauważysz, że jest coraz łatwiej i coraz lepiej :)czekam niecierpliwie na ciąg dalszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nononon..Marrsza kochanie - j to naprawdę dobra praca - a im będziesz więcej decupić tym będzie ci łatwiej - zapewniam. Co do domalowywania i cieniowania...przyjdzie to z czasem - tylko musisz próbować!
    Dobra rada - zanim zaczniesz domalowywanie dokładnie pokryj cały przyklejony motyw klejem, razem z powierzchnią gdzie będziesz malować. W razie nie powodzeń czy błędów będziesz wtedy zawsze szybko mogła farbkę zmyć wodą i zacząć jeszcze raz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mogę i ja pogratulować?
    kasetka już teraz pięknie wygląda i ma przecież cienie -będą z ciebie decu-ludzie!
    a twoje inne wytworki to naprawdę mistrzostwo świata!
    chciałabym mieć taki start w scrapie jak ty masz w decu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marsza!!!!!1 Ja taką kasetkę przegapiłam! Ale ze mnie gapa... toż to cudo jest! Zdolniacha z Ciebie ogromna. Gratuluję tak udanego debiutu!

    OdpowiedzUsuń
  11. A wyobraź sobie otwierasz taką szkatułke i wyskakuje to
    https://www.youtube.com/watch?v=DXriKwXXkn8

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...