.

20 lutego 2008

Fantastycznie!!!

Tak można określić Nasz wypad! Za tydzień powtórka!
Jestem ciągle pod wielkim wrażeniem jak fantastyczna jest jazda na nartach!
To był mój pierwszy raz! Nie wierzyłam, że mi się uda nawet ustać na nartach!
Więc przysiadłam na Ławce i po chwili powiedziałam- Dam rade! Tak się stało! Dałam!
Już wiem, że to początki Fantastycznej przygody!
Szkoda tylko, że nie udało Nam się przedłużyć pobytu.
Nic straconego! Już szukam miejsc na następny wyjazd!
Pochwalić muszę Też Ole! Poszło jej bardzo dobrze i jest zachwycona tak jak ja!
Uznała, że ona też chce jeździć z nami na narty!
Zaskoczeniem też dla mnie jest decyzja mojego A!
Który po mojej pierwszej próbie postanowił wypożyczyć buty i narty aby też spróbować!
Efekt końcowy jest taki, że nawet A jest zadowolony!
Gosia niestety musi poczekać jakieś 2 lata.
Jednym Słowem było Fantastycznie.

4 komentarze:

  1. Witaj spowrotem,miło znowu Ci widzieć,ciesze sie ,ze wrociłaś pelna energii,zadowolona,extra i oby ta wibracja długo sie w tobie tliła:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! No to super! :)
    Będzie nowe hobby:)
    No to teraz tylko zdjęcia z wypadu ładnie zescrapować.... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. marsza Gosia może próbowac już za rok, mój Michaś zaczynał jak miał trzy lata, oj podobało mu sie bardziej niz teraz.
    strasznie zazdroszczę tego wyjazdu, nam znowu sie nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze jesteś z powrotem!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...