.

3 grudnia 2007

Mikołaj odwiedził Mnie;)


Tyle, co skończyłam pisać na Forum, że nie ma listonosza starsza Córcia woła Mamo Mamo listonosz przyjechał!
Zawsze widzi jak go wyglądam jak się denerwuje i już mnie uprzedza!
Serce mi zadrżało czy tym razem Mikołajkowy???
Tak to Mikołajkowy!!!
Przyznam się od razu był napis i nawet groźba, że z Rózgą przyjedzie jak wcześniej otworze;) Zapraszam Cię Mój Kochany Mikołaju!
Prezent Jest Fantastyczny! Kartka ATC i Zakładka są tak starannie i z gustem zrobione, że oniemiałam!
Następnie 2 Pudełeczka otwieramy większe i już nic tylko Słyszę Starszą Córcie Mamo daj jednego a za nią Mniejsza daj jej daj jej;)( Daj mi daj mi ona tak sobie to wymawia).
2 Piękne Aniołki! Mikołajku sama takie Cudeńka robisz?
Otwieramy Mniejsze Pudełko a tak Góra skarbów wszelakich! Starsza znowu Mamuś daj Kapelusik daj proszę;)
Tylko Zdjęcie jeszcze nie najlepsze zrobiłam i schowałam Prezenty, co by Mi je nie rozkradły!
Wieczorem jak spać pójdą się nimi do woli nacieszę!
Mikołajku >>> uhk <<<>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...