.

10 stycznia 2016

Nymphalidea

W Nowym Roku 2016
życzę Wam przede wszystkim szczęścia,
dużo szczęścia.
Zaprezentuję Wam jedną z moich ostatnich chust.
Piękna i nietuzinkowa- Nymphalidea.
Wykonana z Malabrigo Yarn Sock, 
kolor 805 Alcaucil.
Wykorzystałam 0.85 gram
oraz
Schoppel-Wolle Crazy Zauberball 
kolor 1660 Earth
Wykorzystałam 0.60 gram
Druty drewniane KP - 4,00 mm
Wzór chusty dostępny na portalu Ravelry
Zauroczyła mnie ta chusta bardzo i mam następną w planach,
jednak kolorystyka dużo jaśniejsza.
 Ula, bardzo dziękuje za pomoc w blokowaniu.









12 komentarzy:

  1. Właśnie skończyłam chustę robioną z tego wzoru, muszę jednak przyznać, że nie bardzo podoba mi się jej kształt choć sam wzór jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, gdy się ją zrobi ten kształt troszkę obniża zachwyt, ale mimo to, ma w sobie coś, prawda?

      Usuń
  2. Super chusta,ma taki niepowtarzalny wzór:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie to coś, natomiast jej blokowanie to udręka. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ula, bardzo Ci dziękuje za blokowanie tego cuda. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku :-) Spełnienia marzeń :-)
    Chusta - cudna! Przepiękne kolory i fantastyczny wzór :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, dziękuje i wzajemnie. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mariolu jest super! Też chcę się kiedyś przymierzyć do tego wzoru :)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola i Tobie wszystkiego dobrego a chusta mimo dziwnego kształtu, ma to coś. będę następną w jasnej tonacji robić. Pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...