.

24 czerwca 2013

Entrelac i Candy

Dawno nie brałam udziału w żadnej zabawie i skusiłam się, na Wachlarz u Uli.
Tym samym postanowiłam, że u mnie też coś podaruję.
Jakiś czas temu, wciągnęło mnie dzierganie i mam moją kolejną chustę, tym razem do podarowania.
Chusta wydziergane przeze mnie, metodą Entrelac w odcieniach, zieleni, niebieskiego i fioletu.
Wykonana z włóczki estońskiej, będącej 100% wełną, ręcznie przędzona i farbowana.
Zasady zabawy są bardzo proste.
Komentarz pod postem i krótka informacja z linkiem do tego posta, na swoim blogu.
Osoby nie posiadające bloga, proszę o adres e-mailowy w komentarzu.
Losowanie  3.08.2013.
Zapraszam Was serdecznie.



75 komentarzy:

  1. Widziałam jak powstaje,widziałam i dotykałam już gotowej...ZAWALCZĘ O NIĄ,bo wiem jaki to skarb :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta chusta to cudo!
    I to w takich "wodnych" kolorkach :) Czuję, że było by mi w niej bardzo do twarzy.
    Więc z chęcią wyciągam po nią moje łapki :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog mój nieco podupadł ostatnio, ale właśnie cos tam sobie dłubię, a udział w taaakim rozdawnictwie będzie cudowna motywacją, żeby cos na nim w końcu napisać. Najmojsze kolory, marzę o takiej! stanę pokornie w ogonku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jaka cudna i te kolory , niesamowita, staje w kolejce, pozdrawiam
    beatamocarska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna!mogę się chętnie zaopiekować:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. CHUSTA CUDOWNA!!! I W DODATKU W MOICH ULUBIONYCH KOLORACH. SUPER, ŻE MOŻNA JĄ WYGRAĆ W CANDY, USTAWIAM SIĘ GRZECZNIE W KOLJECE, POZDRAWIAM BASIA br.progres@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Arcydzieło! Ciepełko na jesienne wieczory. Nie mogę przejść obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w prześlicznych kolorkach:)))) chętnie wezmę udział w zabawie:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, śliczna! :) a że entrelac to jeszcze nie moja działka, to chętnie obejrzę z bliska ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. z niemym zachwytem ustawiam się po to cudo !

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna!!!cudne kolory, zapisuję się,
    biedrobak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory fantastyczne, włóczki jeszcze nie miałam okazji poznać, dlatego się ustawię do kolejki, może tym razem się uda :)
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj .Coś przepięknego zrobiłaś i dajesz szansę że może ta piękna chusta twafić do jednej z nas.Fiolet i zieleń to moje kolory i jeszcze ten delikatny splot.Super.Zapisuję się .Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta. W entralacach jestem początkująca, a tu taki cudeńko. Może się szczęście do mnie uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawie sie, bo entrelack to mój ulubiony wzorek i jeszcze estonka!!Dwa w jednym do kochania. Pozdrawiam. Banerek oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna chusta w slicznych zywych kolorach. Bardzo chetnie ja przygarne. Grzecznie ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam, ania a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też staję do kolejki, bo chusta mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaniemówiłam... od dawna marzy mi się entrelac, jak na zamówienie w moich kolorach... Chusta jest cudna, ściskam kciuki na szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo piękna chusta z chęcią się zapisuję banerek już jest na blogu i zapraszam do siebie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest tak piękna, że nie sposób ominąć taką zabawę. Może będę miała szczęście :)
    Zapraszam na candy u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączę do towarzystwa. Chętnie otuliłabym się tą chustą!
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja cichutko ustawiam się w kolejce po takie cudo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory, warto zawalczyć. Banerek na blogu 5porroku.blogspot.com
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ideał chusty!! Marzę by się otulić:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała chusta:) Idealnie dobrałaś kolorki:) Marzę o niej po nocach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna ta chusta! Może szczęście się do mnie uśmiechnie...:)
    banerek zamieściłam w pasku bocznym :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna chusta, fantastyczne kolory. Zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna chusta, mistrzowska robota :)
    Będę walczyć, zgłaszam się. Pozdrawiam, Dorota
    http://dorotka29.blogspot.com/2013/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ ona piękna, patrzę podziwiam i zastanawiam się jak to jest zrobione bo dla mnie to czarna magia... Piękna zapisuje się w kolejke po nia, a jak ją wygram to będę miec cudny prezent na imieniny (akurat 3 sierpnia) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O takie cudo trzeba zawalczyć;)
    więc się zgłaszam
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trafiłam do Ciebie zupełnie przypadkiem i od razu olśnienie, tak pięknej chusty dawno nie widziałam dlatego skusiłam się na Twoje Candy, informację o Candy udostępniam na bocznym pasku mojego bloga, jest podlinkowana na tego posta. W rewanżu zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj,
    tez stane w kolejce, jest przepiekna, pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna chusta w moich ulubionych kolorach :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    niebieskiemarzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow jaka cudna !
    Jak przepięknie wykonana.
    Marzę aby wreszcie i mnie tak pięknie wychodziły oczka.
    Super zabawa, kolejka się wydłuża.:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna, zwiewna, w pięknych kolorach, wymarzona. Przysiadam i kciuki zaciskam. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chusta jest piękna i w moich kolorkach.Grzecznie ustawiam się do kolejki.Twoje kartki i segregator są prześliczne,gratuluje talentu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna chusta! I w dodatku w bajecznych kolorkach. Z przyjemnością ogrzewałabym się nią w chłodne letnie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam tu z innego bloga, który miał w pasku bocznym to rozdanie - od razu mi się ta chusta rzuciła w oczy :) Piękne kolory, pasowałyby mi do jednej sukienki... z pewnością zostanę tu na dłużej.
    Podlinkowane w pasku bocznym na blog.sowiarnia.pl
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. O kurcze, jaka piękna!!!
    Jak bym chciała taką się otulić :)
    Ustawiam się w kolejce, może szczęście mi dopisze :)
    Zapraszam również do siebie:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Trafiłam tu z bloga Asi (Różany Kącik...) i też się zapisuję! Chusta piękna!!! Zaraz dodam u siebie banerek. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  42. ustawiam się w kolejce. piękna chusta

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna chusta,piękne kolory a ja o takiej marzę ,więc grzecznie ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu. Pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  44. Chusta jest cu-dow-na.

    Ja bloga nie posiadam, Twego podczytuję - nie będę ściemniać, że regularnie, ale podczytuję.
    Na szczęście nie liczę, ale - żebyś miała z kogo wybierać :) zostawiam adres:
    prace.odreczne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna chusta, i w "moich" kolorach, a jeszcze nie mam takiej w szafie, więc dopisuję się do listy chętnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chusta przepiękna. A jestem tutaj pierwszy raz. Trafiłam dzięki candy.
    Banerek z linkiem już umieszczony, teraz się zapisuję na te cukierasy a zaraz przejrzę resztę postów. Pozdrawiam.
    http://dziurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałam zrobić taką chustę, ale boję się czy będę umiała ją tak pięknie wykończyć. Spróbuję po losowaniu, może nie będę musiała ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudna chusta :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna praca. I w moich kolorach! Zgłaszam chęć walki:p
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem następna w kolejce jest piękna kolorki urocze podziwiam i zerkam z utesknieniem maryska960@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna chusta i śliczne zestawienie kolorów. Spróbuję szczęścia w Twojej zabawie.Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Złote Candy

    OdpowiedzUsuń
  52. Zachwyciła mnie bardzo... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne kolorki i do tego taka delikatna :)
    Z chęcią wezmę dla niej udział w zabawie

    info na http://siubzdziu.blogspot.com/
    po prawej stronie

    mail: bulinska@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowna zapisuję się z przyjemnością i zapraszam an candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie spróbuję swojego szczęścia:)
    Zapraszam również do siebie na candy
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chusta cudowna:)Może się uda:)info na blogu jest:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam,
    Już ustawiam się w kolejce- chociaż już jest bardzo długa:):)
    Wykonanie chusty prześliczne, gratuluję talentu:):)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  58. Chusta przepiękna, kolejka długa, ale ustawię się, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Czytając "o mnie" doszłam do wniosku, że mamy ze sobą trochę wspólnego ;) Sama jestem mamą, wszak debiutującą, bo moja córcia ma niespełna 3 miesiące i szukam tego jedynego hobby, które mogłabym z powodzeniem uprawiać w domu, takim sposobem natknęłam się na Twój blog. Wspaniałe te Twoje działa sztuki, spoglądam na nie, co i rusz pieję z zachwytu. Zainspirowałaś mnie :) Byłabym niezmiernie szczęśliwa, jeśli dałabyś mi kilka scrapbookingowych wskazówek "na dzień dobry". Pozdrawiam
    paollinkaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich cudownych prac. Skoro ja tak nie potrafię, to spróbuję powalczyć i staję w kolejce.
    Piękna chusta, piękne kolory, już się w niej widzę;)
    Kciuki zaciskam, na wyniki czekam i do siebie zapraszam na duuużo skromniejszą rozdawajkę:

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowna :D zakochana jestem w mgiełkowych chustach, a obok Twojej nie mogłam przemknąć obojętnie , wykonana przepięknie i ten dobór kolorów <3 bardzo wiosenny, żywy i radosny :D stanę zatem cichutko ;) i pozdrawiam cieplutko ;)Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Prześliczna chusta :) Podziwiam umiejętnośći! W dodatku w ulubionych kolorach mojej Mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale cudeńko :) W moich ulubionych kolorach :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale ładna !Bardzo udany układ kolorów i piękne wykonanie. Ktoś będzie ją z przyjemnością nosił . Pozdrawiam .Lidia
    lila.b@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękna chusta! Ja zakochałam się :)
    Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowna chusta, a kolory wymarzone :-D Zapisuję się chętnie a banerek na dole na http://jasiulowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością dołączę do zabawy:) Chusta jest śliczna , w moich ulubonych kolorach:) Podziwiam Twój talent tym bardziej, że ja takiego nie posiadam:) Pozdrawiam:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jest piękna, z przyjemnością wezmę udział. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, ale zapewniam nie ostatni. Chusta mnie tak urzekła, że muszę o nią zawalczyć. Czy jak nie wygram miała byś ochotę na prywatną wymiankę?? Za chustę zrobię wszystko. Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam, przepiękna chusta! Ustawiam się w kolejce :) blumenfabrik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Przecudnej urody pajęczynka, powalające kolory!

    pozdrawiam, Ewa
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się na szarym końcu :) Może szczęście się uśmiechnie do mnie.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  73. O mamo aż mi szczęka opadła ależ cudownie piękna ta chusta, zapisuję się w oststniej chwili ale liczne na szczęście no po prostu podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  74. chusta jest cudna - gratuluję umiejętności i ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...