.

8 grudnia 2012

22. Mityng Pływacki "Złota Płetwa". Wieluń




Dzisiaj w Wieluniu o 9.00 Rano było -13 stopni,
 nie przeszkodziło to jednak naszej rodzince, 
by spędzić przedpołudnie w bardzo gorącej atmosferze.
Dlaczego, już piszę :-)
Przedszkolaki oraz uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów ścigali się podczas 
22. Mityngu Pływackiego "Złota Płetwa". 
W rywalizacji najmłodszych walczyło ponad 30 osób.
Starsza córcia Ola, pływa już od 5 roku życia, 
natomiast od 2011 roku, uczęszcza do Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Wieluniu, 
dwa razy w tygodniu.
Młodsza córcia Małgosia,
 uczęszcza do tego samego ośrodka od września 2011 roku.
 Dzisiaj był jej debiut. Po raz pierwszy startowała w zawodach.
Ola radzi sobie wspaniale, byłam, więc spokojna.
Małgosi start, stresował mnie bardziej niż Ją samą(chyba), 
do tego stopnia, że przegapiłyśmy start Przedszkolaków.
Trener Małgosi spojrzał na nas i zadecydował, 
że Małgosia wystartuje w grupie dziewczynek z I i II klasy.
Stylem dowolnym, ale na 25 metrów, nie jak przedszkolaki na 15.
Bałam się bardzo, a moja dziecko dało radę i zajęło V miejsce.
Ola, startowała w grupie V i VI klas, stylem grzbietowym na 50 metrów, zajęła II miejsce.
Dumna jestem z tych moich dziewczyn
 i wybaczcie, że się chwalę, jednak musiałam to napisać;-)
Moje zawodniczki  na basenie:


                                                            

                                                        Tutaj już w domu:







1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...