.

12 czerwca 2009

Zlot



II Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu, jaki odbył się w Warszawie zaliczam za bardzo udane wydarzenie 2009 roku!
W 2008 roku to wydarzenie mnie ominęło, czego bardzo żałuję. Dziś już czekam na kolejny Zlot, jaki odbędzie się w 2010 roku i miejmy nadzieję, że będzie 2 dniowy.
Filka i jej ekipa pomocnicza spisała się na Medal!
Dziękuję, więc Wam wszystkim za pracę i trudy włożone w organizację takiego wydarzenia!
Atmosfera była wspaniała, atrakcji i konkursów, co nie miara!
Wystawców też było dużo i tym samym chyba każda z nas wróciła do domu z większą ilością toreb a z pustkami w portfelu.
Tak przynajmniej miałam ja, choć obiecywałam sobie inaczej!
Moje przytaszczone zakupy nadal w samochodzie leżą, od poniedziałku mam ponownie remont i stwierdziłam, że są tam bezpieczniejsze niż w domu!
Jedyny minus to taki, że czas tak szybko pędził tego dnia i nie poświęciłam na rozmowy tyle czasu ile bym chciała!
Dziękuję wszystkim, z którymi miałam okazję porozmawiać, oraz osobą, które miałam okazję zobaczyć!
Gdyby tylko było na poznawanie się i rozmowy więcej czasu to byłoby wspaniale!
Szczególne podziękowania dla Dziewczyn, które towarzyszyły mi w podróży, umilały czas i doskonale sprawdziły się w roli pilota!
Nadal żyję tym Zlotem i czasami jest mi smutno i jestem zła, że mieszkam na takim odludziu Scrapowym!
Tak, więc szykuję dla Was Niespodziankę!
Szczegóły takowej niespodzianki już niebawem na Blogu!
PS: Zdjęcie grupowe ze Zlotu podprowadziłam z Bloga Filki!

3 komentarze:

  1. Ech, żałuję,ze nie mogłam w nim uczestniczyć, bo Bea mnie zaraziła i chyba połknęłam scrapowy haczyk:)))
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała tam być...Oh...;]
    Faktycznie, ten Nasz region to totalne odludzie scrapowe;)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sie wycałowałyśmy ahhahhahaha

    Łogromnie się cieszę ze spotkania :*
    szybko rób remont bo sie szukuje nananana
    bedzie sesja !!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...