.

12 kwietnia 2008

Finał i Podsumowanie!

Ogłaszam, że mamy już Zwycięskie Komentarze!!!


Losowanie odbyło się szybko i sprawnie;)
Trudniej było z przygotowaniem takiej ilości Komentarzy;)
Tak, więc wybaczcie za zwłokę w Ogłoszeniu Wyników;)
Losów było 730 tak jak pisałam, że do tej liczby będą drukowane!
Nie policzyłam tylko, kto ile napisał, bo zajęłoby mi to większą ilość czasu a na pewno się niecierpliwicie, kto jest Zwycięzcą?
Tak, więc zaczynamy Relację:



Losy już mamy.





Finał!!!



Serdecznie Gratuluję!!!


Adresy proszę przysłać na skrzynkę pocztową mariola_30@wp.pl

Wszystkim Bardzo Dziękuje za Wspaniałą Zabawę!!!

Podejrzewam, że to nie ostatnia Zabawa z Nagrodami na tym Blogu!
Już niebawem Polowanie na: 10000 ;)
Lecz pierwsza i ostatnia biorąc pod Uwagę ilość Komentarzy;)

11 komentarzy:

  1. zdjęcie "po raz pierwszy" i "po raz drugi" jest takie samo ;P
    ale to nic ... :)
    niezwykle się cieszę, że się tam (na karteczkach ) choć raz pojawiłam ;D
    a jaka zabawa podczas pisania komentarzy była;)
    hm ... no i Pasiaka nie ma, mimo że obie dziewczynki mają pasiowe bluzki ... gratuluję larze, zielonej i Yoasi .

    OdpowiedzUsuń
  2. Yupi :D :D

    Dziękuję za miłą zabawę :* Fajnie było sobie tak popisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja pierdykam:D:D:D:D:D: dostane dwa cwieki i kwiatka:D:D: a moze jeszcze z 10 cm tasiemki jakiejs ładnej:D np w krateczke.....
    A tak serio marsza Ty juz mi zrobiłas taka nagrode ze innej nie trzeba.
    26 kwietnia to moja nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyny!
    A ja to chyba sobię zamówię u Marszy dodatkowo kalendarz z taką ładną okładką.Ile tobędzie kosztowało?

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz wygrałam w losowaniu!!!!!!!!
    cieszę się normalnie jak nie wiem:))))
    która to dziewczynka mnie wylosowała?
    ma jak dla mnie baaardzo szczęśliwą łapkę:DDDD
    gratuluję dziewczynom i sobie:D

    huuuurrrraaaaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo.. tym razem dwa Pasiaki losujące, to trzeci byłby już przesadą ;)
    Gratuluję Dziewczynom i dzięki za super zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi, Marszo! zaczynam się cieszyć, że u mnie tak zwykle skromniutko z komentarzami (nawet w łapaniu 2222 odwiedzin na moim blogu nie osiągnęłam jedenj setnej tego, co Ty ;D ); ale skoro szaleństwo już minęło i można spokojnie się u Ciebie wpisywać, to jeszcze raz mocno Cię ściskam i życzę ciągłego uśmiechu na twarzy, a łeż tylko spowodowanych radością...

    OdpowiedzUsuń
  8. :) gratuluje zwyciężczyniom :) a dziewczynki zwarte i gotowe hehe super fotki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dałaś czadu - znaczy laski dały, moje nędzne 300 się chowa pod stołem hehehe ale i tak z nich dumna jestem, nie powiem...
    A tak wogóle to wpadłam podziękować bardzo bardzo, bo wczoraj przyszedł sekretnik!!! Nie wiem dlaczego dwa razy dostałam, ale sie cieszę baaaardzo bardzo, bardzo. Sekretnik rozdziewiczony, prznoszę do niego przepisy ze zwykłego zeszytu, w jakim je wczesniej miałam. Jest przesliczny!!!!! Jeszcze raz wielkie wielkie dzięki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jejkuś czy ja sie wszędzie musze spóźniać?!?!?! wrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  11. och kurcze ale mnie zabawa ominęła :-/ Ale nic to zdróweczka dużo i uśmichu na codzień :)
    p.s.
    ale te twoje dziewczyneczki wyrosły - Gosi to bym nie poznała

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...