.

3 marca 2008

Strzelanina Pif Paf....

Zostałam ustrzelona przez, Mirabeel więc szybko piszę:

Aby wziąć udział w zabawie należy:

1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,
4. "strzelić" do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu

o mnie:

1. Bałaganiarstwo w rzeczach scrapowych to jedna z moich cech tych gorszysz. Sprzątam raz na jakiś czas i o jeden raz za dużo chyba, bo później nie wiem gdzie, co mam. Natomiast w tym scrapowym bałaganie świetnie mi się scrapuje!

2. Zapominalska! Ciągle twierdze, że mam tak mało wszystkiego. Lecz czasem już nie mam gdzie tego schować jak kupię znowu coś nowego;)

3. Prawie zawsze szukająca dziury w całym.

4. Przekornie zawsze twierdze, że Białe to Czarne, choć sama nie wiem, dlaczego? Uwielbiam przecież jasne i mocne kolory! Może, dlatego że moje drugie Ja uwielbia Ciemne?

5. Niedowiarek ze mnie straszny! Kilka osób już chyba się o tym przekonało?

6. Kiedy braknie materiałów do scrapowania np.: Podszewki do Okładki gotowa pociąć nową nieużywaną Bluzkę i dokończyć Okładkę zanim wena umknie? Niż czekać na sposobność wyjazdu do Miasta po zakup tego, co potrzebne!


Zasady Zabawy Skopiowane z Bloga Mirabeel;)
Strzelam więc do: Yoasi, Zielonej, Truskawki, Cwasi, Fryne, Dorki

1 komentarz:

  1. o to mi teraz dałas orzeszka do rozgryzienia:)
    o sobie 6 nieważnych, śmiesznych?? lo mamo ja nie wiem co mam napisac...:)

    chyba musze sie bardzo zastanowic. moze mam jakies durne nawyki czy cos:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...