.

6 listopada 2007

Agnieszki wrodzony Talent Mają.


Miał być dziś Albumik, choć pudełka jeszcze nie ma!
Lecz Albumik zaczeka a i pudełko w między czasie się zrobi.
Pogoda może lepsza na zdjęcia będzie, bo nie mogę się powstrzymać!
Muszę Wam pokazać, co znalazłam dziś w skrzynce pocztowej!
Pozwoliłam sobie wstawić Zdjęcie, które zrobiła Właścicielka tego cudeńka!
Jej pozostawiam prawo do pokazania całości! Bo to Agnieszki cudeńko!
Ja tylko się mogę cieszyć, że mam je i mogę dotknąć!
Ja pocieszam się, że czasami coś mi wychodzi Ładniejszego,
ale nie rozumiem jak Wy robicie takie Cudeńka! Na dodatek takie Piękne!
Znając siebie nigdy chyba w nim nic nie napiszę, aby nie zniszczyć!
Taka już Scrapbookowa kolekcjonerka ze Mnie;)
A mam już kilka dzieł nie swoich;)
Dziękuje Agnieszko;)

3 komentarze:

  1. wiecie co? to co jest najpiękniejsze w tym wszystkim toto, ze się tymi pracami wymieniacie i tego wam bardzo, bardzo zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zazdroszczę, jeszcze nikt dla mnie takiego cudeńka nie zrobił ;(
    Ale spoko moze się kiedyś doczekam :)
    Mariolko prace boskie !!

    Kamaftut

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...